طراحی سایت



خدمات و پشتیبانی




زمانی که کارشناس پشتیبانی با توجه به نوع مشکل مطرح شده از طرف مشتری، وجود خطای منطقی در نرم‌افزار را تشخیص دهد، تمامی مراحل تولید خطای مورد نظر توسط کارشناس پشتیبانی با همراهی مشتری یکبار دیگر طی شده و در صورتی که مورد تایید شود، مشکل جهت رفع و پیگیری در سیستم پشتیبانی ثبت شده و به واحد مربوطه ارجاع داده می‌شود. اطلاع ازطریق ایمیل به مشتری درباره رفع مشکل پس از بررسی مورد و انجام تست‌های نهایی، رفع شدن مشکل و یا زمانبندی پیاده‌سازی آن از طریق ایمیل به اطلاع مشتری می‌رسد.
کارشناس واحد پشتیبانی مورد مطرح شده را بررسی کرده و با توجه به نوع آن راهکار مناسب ارائه می‌کند. در صورتی‌ که نیاز به اتصال به سرور و رفع مشکل از این طریق نیاز باشد، کارشناس واحد پشتیبانی آمادگی ارائه خدمات مربوطه در این زمینه را داشته و به رفع مشکل می‌پردازد. چنانچه مورد گزارش شده بعنوان درخواست جهت توسعه نرم‌افزار قابل بررسی باشد به کمیته کنترل تغییرات در واحد تولید محصول ارجاع می‌گردد. ازطریق ایمیل به مشتری درباره رفع مشکل پس از بررسی مورد و انجام تست‌های نهایی، رفع شدن مشکل و یا زمانبندی پیاده‌سازی آن از طریق ایمیل به اطلاع مشتری می‌رسد.
در حوزه خدمات شبکه ، پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌‌های شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌باشد. شرکت رایانه صنعت آذر تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه، خدمات مشاوره آنلاین، خدمات شبکه، نصب و راه‌اندازی شبکه های کامپیوتری، خدمات سخت افزاری و نرم افزاری، پشتیبانی و نگهداری از سرورها، خدمات نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه را با مناسب‌ترین قیمت‌ نگهداری و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. موارد نام برده شده در بالا، شامل طیف گسترده‌ای از خدمات شبکه و کامپیوتری می‌باشد که استفاده از آن‌ها موجب پیشگیری یا برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه می‌گردد.مشتری رایانه صنعت آذر در هنگام مواجه با یک مشکل و حتی در صورتی که درخواست خاصی داشته باشد می تواند از طریق یکی از درگاه های ارتباطی مانند ایمیل، تلفن ، پورتال مشتریان و نامه مورد خود را به واحد پشتیبانی گزارش می کنند.









نحوه ارائه خدمات نگهداری شبکه به مشتریان:


در حال حاضر کلیه خدمات مرتبط به پشتیبانی شبکه و نگهداری از تجهیزات کامپیوتری، در شرکت رایانه صنعت آذر در تمامی سازمان ها ، ادارات و سایر مراکز در حال انجام می‌باشد.
خدماتی که شرکت رایانه صنعت آذر در این بخش برای رفع ایرادها و مشکلات شبکه ارائه می‌دهد، معمولاً به چند روش انجام می‌گردد:
• خدمات پشتیبانی شبکه به صورت تلفنی:
بعضی از مشکلات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری می‌بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل برخی مشکلات رایج، می‌توانند شما مشتریان عزیز را به صورت تلفنی راهنمایی کنند.
• خدمات پشتیبانی شبکه راه دور به صورت ریموت:
در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرم‌افزارهایی که مخصوص این کار می‌باشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند.
• خدمات پشتیبانی شبکه به صورت حضوری:
در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به صورت حضوری در محل اقدام به ارائه خدمات شبکه نماید و مشکلات آنان را به صورت حضوری بر طرف نماید.



ما متخصصان آی‌تی را با سال‌ها تجربه استخدام می‌کنیم که با دارا بودن بهترین تجهیزات فنی در حوزه‌ی پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، خدمات پشتیبانی برنامه‌ریزی شده را به شما ارائه دهند. با توجه به گستردگی کار شرکت خدمات شبکه رایانه صنعت آذر پاد ، علاوه بر مشاوره، نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی از سیستم تلفن سانترال و ویپ، سیستم برق اضطراری UPS و سیستم دوربین مداربسته از جمله مواردی است که بنا به درخواست مشتریان انجام می‌پذیرد .
خدمات پشتیبانی شبکه نه تنها بر کل اینترنت، بلکه در تنظیم و مدیریت شبکه‌هایی که آن را تشکیل می‌دهند نیز تمرکز دارد. برای تمامی کسب و کارها وجود کامپیوترها امری حیاتی است بنابراین صرف هزینه نگهداری و پشتیبانی برای این سیستم‌ها ضروری است. شما میتوانید با انتخاب مناسب‌ترین هزینه نگهداری کامپیوتر، مشکلات شبکه‌های کامپیوتری خود را برطرف کنید و در هزینه‌های حل مشکلات سیستم‌های کامپیوتری صرفه جویی کنید.
شما با بستن قرارداد پشتیبانی شبکه می‌توانید از اهمیت پشتیبانی بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفه‎جویی کنید و هم می‎توانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و از مشکلات وقت‎گیر جلوگیری نمایید. سرمایه گذاری ماهیانه برای پشتیبانی شبکه این امکان را به شما می‎دهد که هم هزینه نگهداری کامپیوترها و سرورها کمتر شود و همچنین از صرف هزینه بالا برای خرابی سیستم‌ها جلوگیری کنید و شما میتوانید با کمترین قیمت از خدمات پشتیبانی شبکه برای کسب و کار سازمان و یا شرکت خود استفاده کنید.



شرکت رایانه صنعت آذر یکی از بهترین ارائه دهنده‌های خدمات پشتیبانی شبکه در تهران می‎باشد که با داشتن تعرفه‎های مناسب برای خدمات خود این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که تمام هزینه‎های اجرایی و خدمات مقرون به صرفه می‌باشد وشما را از دادن هزینه‌های گزاف برای این خدمات باز می‌دارد ، تمامی متخصصان این مجموعه با سرعت عملکرد، امنیت تجهیزات شبکه و پشتیبانی شبکه، سرویس‌های شما را نظارت می کنند.
پشتیبانی خدمات شبکه شما را از تمامی صورت حساب‌های غیرقابل پیش‌بینی و هزینه‌های خرابی در امان نگه میدارد که موجب می‌گردد بهره‌وری شما در کسب و کار افزایش یابد.
شرکت رایانه صنعت آذر پاد آماده عقد قرارداد در حوزه خدمات شبکه و آی‌تی می‌باشد. ارائه خدمات در قالب قراردادهای مشخص و به صورت سالیانه می‌باشد. در این قراردادها متناسب نیاز و تقاضای شما برای تعمیر و نگهداری شبکه و با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی بهترین مبلغ قرارداد پشتیبانی شبکه به شما ارائه می‌گردد.
اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت شبکه و سیستم‌های کامپیوتری شما است. مدیریت مناسب یک زیر ساخت شبکه با نظارت بر نصب و نگهداری تجهیزات شبکه و سخت افزار شروع می‌شود، نه تنها این موضوع می‌تواند شاخص‌های کلیدی وقوع مشکلات در شبکه را پیش بینی کند، بلکه تجزیه و تحلیل گسترده‌ای از شبکه می‌تواند به شما در برنامه ریزی جهت پیاده سازی و نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری کمک کند. ما می‌توانیم با خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر رایانه صنعت آذر پاد آنچه را که در شبکه شما به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق می‌افتد را گزارش دهیم. متخصصان پشتیبانی شبکه ما هر روز به صورت آنلاین و یا تلفنی به شما مشاوره می‌دهند و در صورت بروز هر مشکل در سیستم شبکه شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( تلفنی – ریموت ) مسائل پیش آمده در حوزه شبکه شما را حل و پشتیبانی می‌کنند.
مطمئناً داشتن یک کارشناس و متخصص پشتیبانی شبکه و سخت افزار برای شرکت شما بسیار تأثیرگذار و اعتبار عالی آن شرکت را بیان می کند و همچنین مقرون به صرفه می‌باشد، زیرا هزینه‌های ناشی از نداشتن یک پشتیبان شبکه بیشتر از هزینه‌های داشتن یک متخصص برای پشتیبانی و نگهداری شبکه است. تعمیر و نگهداری شبکه کامپیوتری و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری به صورت روزانه و یا هفتگی به مراتب بهتر و حرفه‌ای تر از چک نکردن سیستم‌ها است. چرا که پس از به وجود آمد مشکل به مراتب هزینه‌های بیشتری صرف برطرف کردن آن باید پرداخت شود که در بسیاری از موارد حتی با صرف هزینه، خسارت وارده جبران نخواهد شد.



چرا پشتیبانی شبکه رایانه صنعت آذر پاد ؟
• کارشناسان شبکه باتجربه و متخصص
• ارائه راهکارهای نوین مطابق با اصول استاندارد شبکه های کامپیوتری
• ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در کمترین زمان
• تنوع خدمات در پشتیبانی شبکه و سخت افزار
• تنوع در مفاد قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری با توجه به نیاز مشتری
• حفظ اطلاعات محرمانه مشتریان
• پشتیبانی و نگهداری شبکه به موقع و زمان بندی شده
• خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات شبکه
• کاهش هزینه های نگهداری شبکه در دراز مدت
• نصب و نگهداری تجهیزات شبکه
• جلوگیری از هدر رفت منابع و زمان
• رضایت‌مندی مشتری
• مناسب ترین تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه
شرکت رایانه صنعت به مشتریان خود در قرارداد پشتیبانی شبکه، اخلاقاً و قانوناً متعهد می‌گردد که حافظ منافع مشتریان و اطلاعات مهم آن‌ها باشد. ما با تمام تلاش و انرژی در سریع‌ترین زمان ممکن به طور منظم، به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کنیم تا مشتریان ما در بخش IT بی‌هیچ دغدغه‌ای و با بالاترین راندمان کاری به کسب و کار خود بپردازند.