طراحی سایت

پشتیبانی

واحد پشیبانی شرکت جهت حفظ کیفیت و پاسخگویی مستمر به نیازمشتریان محترم ضمن بهره گیری از کادر متخصص و امکاناتی متنوع در کلیه ساعات شبانه روز به ارائه خدمات پشتیبانی می پردازدشرکترایانه صنعت آذر پشتیبانی فنی منحصر بفردی به نمایندگی ها و مشتریان خود ارائه می کند . کارشناسان فنی ما از طریق پشتیبانی آنلاین ، ایمیل و یا پشتیبانی تلفنی در صدد بالابردن تجارب و برطرف کردن مشکلات مشتریان می باشند.

 

 

پشتیبانی نرم‌افزارها

 

 

تماس با واحد پشتیبانی پاسخگویی از طریق درگاه‌های ارتباط مختلف

مشتری رایانه صنعت آذر در هنگام مواجهه با یک مشکل و حتی در صورتی که درخواست خاصی داشته باشد می‌تواند از طریق یکی از درگاه‌های ارتباطی مانند ایمیل، تلفن، پورتال مشتریان و نامه، مورد خود را به واحد پشتیبانی پاسخگویی گزارش نماید.

 

بررسی موردتوسط کارشناس واحدپشتیبانی

 

کارشناس واحد پشتیبانی پاسخگویی مورد مطرح شده را بررسی کرده و با توجه به نوع آن راهکار مناسب ارائه می‌کند. در صورتی‌ که نیاز به اتصال به سرور و رفع مشکل از این طریق نیاز باشد، کارشناس واحد پشتیبانی آمادگی ارائه خدمات مربوطه در این زمینه را داشته و به رفع مشکل می‌پردازد. چنانچه مورد گزارش شده بعنوان درخواست جهت توسعه نرم‌افزار قابل بررسی باشد به کمیته کنترل تغییرات در واحد تولید محصول ارجاع می‌گردد.

 

وجودخطای منطقی دربرنامه

زمانی که کارشناس پشتیبانی با توجه به نوع مشکل مطرح شده از طرف مشتری، وجود خطای منطقی در نرم‌افزار را تشخیص دهد، تمامی مراحل تولید خطای مورد نظر توسط کارشناس پشتیبانی با همراهی مشتری یکبار دیگر طی شده و در صورتی که مورد تایید شود، مشکل جهت رفع و پیگیری در سیستم پشتیبانی ثبت شده و به واحد مربوطه ارجاع داده می‌شود. اطلاع ازطریق ایمیل به مشتری درباره رفع مشکل پس از بررسی مورد و انجام تست‌های نهایی، رفع شدن مشکل و یا زمانبندی پیاده‌سازی آن از طریق ایمیل به اطلاع مشتری می‌رسد